Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Emelie - 26 oktober 2009 17:46

(Hittade detta clip på MissVivis blogg.)

Av Emelie - 26 oktober 2009 16:45

  

Jag tycker alltid att det är så svårt att hitta på vad jag ska köpa till folk i julklapp. Jag vill ju köpa något som de har användning av, inte något som bara hamnar i förrådet eller på en hylla. Dessutom avskyr jag att gå i julträngseln och panikshoppa.


Men nu har jag ett bra tips: Köp ett par Marja-Entrich-produkter i julklapp! Det finns massor att välja på, men just nu har vi ett julerbjudande: En Aloe fuktkräm med ringblomsextrakt (för kroppen) och en Sjögräs krämtvål med azulén (duschtvål) för bara 379:- (ordinarie pris 512:-)! En garanterat uppskattad present som känns lyxig och som håller LÄÄÄÄNGE. Då får både du och dina nära och kära en härlig SPA-känsla varje dag när ni duschar. Varning: MEs produkter är beroendeframkallande!Flört


Så här gör du om du vill beställa produkter eller boka in en visning: Maila mig, Emelie Nilsson, på saga_emelie@hotmail.com eller ring 031-240971.


Har nu själv börjat använda alla lyxiga ME-produkter (vissa av dem inbillade jag mig tidigare att jag inte hade råd med, vilket struntprat!Flört) och det känns verkligen att huden äter upp produkterna (Visste du förresten att du bara ska smörja in huden med sånt som går att äta? Allting i Marja Entrichs hudvårdsserie går att äta)! Slurp säger det, och sedan har man en härlig känsla i hela kroppen och huden i ansiktet ser alldeles levande ut. Skrattande


Marja Entrichs produkter är inte testade på djur, de är helt biologiska och innehåller inga mineraloljor som paraffin eller stearin, utan bara växtoljor och PH-värdet är samma som kroppens eget. De tillverkas av biodynamiskt odlade ingredienser. När du köper en ME-produkt så betalar du bara för det lyxiga innehållet, inte för marknadsföring eller reklam eller flashiga förpackningar.


Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Ovido - Quiz & Flashcards