Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg under november 2013

Av Emelie - 28 november 2013 23:22

Jag börjar tycka att 25 vandrande pinnar är lite väl många. Egentligen hade det räckt med en för min del. Om någon vill ha en eller flera så kontakta mig! saga_emelie@hotmail.com

Av Emelie - 22 november 2013 09:16
"Hej jag funderar om du är intresserad av att länka eller göra inlägg på din blogg om min sida gladapannkakan.se
kolla in sidan skulle det vara intressant kan du väl höra av dig med pris mvh fredrik"

Kan inte låta bli att fnissa lite.....Skulle kännas helt konstigt att ta emot pengar för att blogga.

 
Av Emelie - 20 november 2013 08:08

Idag kände jag spontant att det finns en bön som kan fungera som ett svar på mitt förra inlägg. Den heter sinnesrobönen, och brukar användas mycket, framför allt bland människor som har problem med missbruk av olika slag. Men jag tycker att alla människor kan ha nytta av den. Så här går den:

 

Den här bönen är så viktig för många människor att det finns de som har tatuerat in den på ryggen:

 

   



Av Emelie - 18 november 2013 16:42

 

Minns ni de här sötnosarna?  Idag kom äntligen stamtavlorna med mitt stamnamn Miss Emmi's, och det känns jättekul!

Av Emelie - 18 november 2013 14:47

Nu har jag beställt mitt exemplar av Kattluckans kalender för år 2014. Jag gillar deras kalender för att den har så fina kattbilder och för att jag känner att jag bidrar till att fler hemlösa katter får hjälp när jag köper den. Så köp era kalendrar hos Kattluckan  eller ett annat katthem, och njut att de fina katterna under årets alla månader! Denna kalender är även en perfekt julklapp till alla kattvänner, så köp flera!

 

Av Emelie - 17 november 2013 14:46

 
Nu har jag beställt nästa års kalender med egna foton! Mormor G blir alltid glad när hon får ett ex, och här hemma hänger den på väggen i köket! För varje månad har jag fått välja en bild, och det här året fanns det många fina bilder att välja på: både kattbilder och bilder på Lilla Lo. Tyvärr kan ni bara se framsidan, här, men ni fattar ju hur det funkar.

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Skapa flashcards