Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Emelie - 5 december 2010 21:05

En av världens roligaste kattleksaker finns nu att köpa i Sverige! Jag har precis packat upp den ur paketet och både Cornelia och Elton älskar den. Den heter Fling-ama-sting och går att köpa på Supercat! Perfekt julklapp till din kisse! Helt klart värt sitt pris.


Av Emelie - 5 december 2010 18:14

"Hejj .
 
Nu har vi varit ute med Fernando i sele först fick han gå ut lite utan med sen kände jag att det var bättre att sätta på den , men då tyckte han att det var inte lika kul men sen glömde han av den och gick om kring ^^
 
Han äter typ allt jag tror favoriten är rå nötfärs , ! , Men han gillar rå ägg , kokt ägg , keso , ostbågar ? .
 
Jag tycker att han ser lite mindre "tjock" ut nu enligt mig , ;).Fast det kan vara att han har växt lite också !.
 
Har gjort ett liten "schema" för hans mat ( haha. ) torrfoder varje dag , på lördag får han en rå äggula , och på söndag lite keso eller nötfärs !.
 
Han mår bra vad jag vet och är såå gosig.DRÖMKATT

 
Kramar från oss :)" 

Av Emelie - 5 december 2010 10:38

Nu har jag anmält mig till Pawpeds G3-kursen. Det ska bli sååå kul! Det är den sista och mest avancerade kursen för kattuppfödare inom Pawpeds. Kursen kommer att handla om selektiv avel, genetik osv. Jag ser fram emot den!

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Skapa flashcards