Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Emelie - 18 oktober 2008 19:07

Måste bara visa er de här underbara bilderna på kullen och Lisen!

Av Emelie - 18 oktober 2008 13:07

Uppifrån och ner ser ni Baltzar, Beata, Bonnie och Billie. Idag är bebisarna 6 dagar gamla och väger dubbelt så mycket som vid födelsen. Alla väger ungefär lika mycket, men Bonnie brukar väga lite mer än de andra. Några presumtiva kattungeköpare har redan hört av sig, så ni får vara snabba att tinga (=betala tingningsavgiften) om ni är intresserade!


Hej Guro! Som svar på din fråga, så ska Ennez bo hos fodervärden nu och i framtiden. Hon kommer att få en kull, kanske fler, vi får se. Den kullen kommer också att bo hos fodervärden.


Jag funderar förresten fortfarande på att skaffa en avelshane som ska få bo hos en fodervärd. Jag har förberett ett avtal, som jag tycker känns fördelaktigt för fodervärden, så att det inte ska bli för jobbigt. Kontakta mig om du är intresserad av att vara fodervärd för en kommande avelshane (inte från denna kull): saga_emelie@hotmail.com

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Skapa flashcards