Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Emelie - 24 juni 2008 20:16

Titta vilken fin bild Lo tog på Amanda alldeles nyss! Jag är imponerad, för mina bilder brukar bli så suddiga. Amanda är en liten, vacker sibirunge som jag tror kommer att bli en stor, vacker sibirhona en dag! 

Av Emelie - 24 juni 2008 12:12

 De första två bilderna visar Amanda (vänster) och Alvina (höger) som är ute på upptäcksfärd. Den andra bilden föreställer Alvin (vänster) och Algot (höger). Det finns nu tid och energi för ungarna att göra annat än att äta och sova och då är det hemskt spännade att upptäcka världen utanför, även om den är lite skrämmande! Arvid är den tuffaste och därnest kommer Alvina, som gärna piper mycket medan hon upptäcker världen utanför boet. Arvid och Alvina tycker också att det är spännande med oss människor: de är mycket sociala båda två! De andra ungarna är nyfikna, men håller sig än så länge mest där de känner sig trygga: hos mamma!

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Skapa flashcards