Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Emelie - 2 januari 2015 20:51

Satt just och kollade på inlägg i den trevliga Facebookgruppen "Sibirisk katt" och kände att mitt hjärta bara öppnade sig. Det är svårt att förklara, men jag känner mig så otroligt lyckligt lottad när jag tänker på att jag får dela mitt liv med en massa ljuvliga sibiriska katter. Att få följa katterna i livets alla skeden är verkligen ett privilegium. Och att jag har fått vara med om att dela med mig av denna glädje till så många andra människor som köpt katt av mig är fantastiskt, säskilt med tanke på alla allergiker som nu faktiskt kan leva med katt. Och särskilt kul är det att tänka på alla nya mänskliga vänner och bekanta jag fått sedan jag blev uppfödare.

Jag känner mig också stolt över att vara en av Sveriges alla sibiruppfödare, därför att jag tycker att så många svenska sibiruppfödare är så engagerade, seriösa och duktiga, inte minst alla de frivilliga som under åren har jobbat för rasringen Sällskapet sibirisk katt och för rasens hälsa på lång sikt. Jag rekommenderar alla sibbeägare eller sibbeintresserade att gå med i Facebookgruppen "sibirisk katt" och alla som även är intresserade av avel eller utställning att gå med i Sällskapet sibirisk katt!

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Ovido - Quiz & Flashcards