Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Emelie - 8 februari 2012 10:30

I augusti startade jag min praktikplats hos Solveig. Då fick jag även möjlighet att börja konstellationsutbildningen till certifierad konstellatör i Norge. En annan sak som jag gjorde i augusti var att ansöka om lärarlegetimation. Nu slutar snart praktikplatsen och det är högst osäkert om jag kan fortsätta utbildningen i Norge, eftersom jag inte har råd att betala den själv.


Lärarlegetimationen har jag inte hört något om, och när jag ringde idag fick jag veta att de hade fått in min ansökan och att ingen visste hur lång tid utfärdandet skulle ta. (Inte för att det spelar så stor roll för mig.) Jag känner mig inte redo att än en gång jobba som lärarvikarie, men vad jag ska göra i stället är det ingen som vet. Coach för arbetssökande kan jag i alla fall inte bli, visade det sig. För att få det jobbet måste man ha coachat arbetssökande i minst ett år. Räknas det inte att jag har coachat mig själv i flera år när jag varit arbetssökande?  



Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Skapa flashcards