Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emelie - 3 februari 2011 23:29

Idag var min sista arbetsdag i Färgelanda. Jag visste inte att det skulle bli min sista arbetsdag när jag vaknade i morse, men det blev det. Så nu är jag tillbaka i Göteborg igen och det är en stor lättnad. Tack gode Gud att jag inte behöver jobba där längre!   Lite tråkigt för eleverna som plötsligt blir av med sin lärare, men förhoppningsvis har rektorn tänkt på att hon snabbt behöver hitta en lämplig ersättare.


I annat fall kanske eleverna gör revolution, och det vore i så fall inte en dag för tidigt! Jag har lämnat kvar en del papper på mitt skrivbord som den som kommer får försöka reda ut.  


Jag försökte ta hjälp av Lärarförbundet, men de var inte särskilt hjälpsamma, så jag har bestämt mig för att gå ur facket. Vad ska man ha facket till om de inte ställer upp när man behöver hjälp? Ett bra sätt att spara pengar!


I stället ska jag ägna mig åt Pawpeds G3-kursen, komma igång med träningen igen samt vara med min fina familj, som jag har längtat så mycket efter. Jag ska också påminna mig själv om att följa min glädje varje dag, och se vart det leder mig. Ska bli spännande!   

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Ovido - Quiz & Flashcards