Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emelie - 17 februari 2010 18:07

Jag blev så inspirerad igår när jag såg programmet "Biggest loser" på TV. Det var en kvinna som vann (för första gången i seriens historia), och jag tycker det är så härligt att se att tjocka människor faktiskt kan gå ner mycket i vikt, om de verkligen anstränger sig. Hon som vann hade varit jättetjock innan, nu såg hon ut som en atlet!


En kul grej är att jag har kommit på att när jag håller på med fysisk träning så kommer jag faktiskt närmare alla mina mål!


Mina fem mål är förresten:

  • rik (om jag är smal och vältränad så ökar mitt självförtroende och därmed mina chanser att få jobb och då kommer jag att bli mycket rikare än jag är nu, så att ha ett jobb och en genomsnittlig lön är faktiskt att vara rik för mig)
  • frisk (fysisk träning ger bättre hälsa, det har forskning visat)
  • smal (det blir man om man tränar ofta och regelbundet)
  • stark (jag har redan börjat kunna lägga på mer vikter när jag tränar)
  • lycklig (styrketräning är nog en av de saker som jag känner störst lyckoeffekt av, även om jag även har mina dalar ibland)

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Ovido - Quiz & Flashcards