Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Emelie - 24 februari 2009 14:02

Tänkte att jag skulle gå med i Twitters. Men hur kul var det?  :-( Jag hittade ingen jag kände där.


Tänkte också att jag skulle handla på Ekostore för första gången. Det var faktiskt lite kul! Jag gick upp för en trappa till Kungshöjd där jag aldrig hade gått förut. Höll faktiskt nästa på att gå vilse! Ekostore låg precis där jag hade läst att den skulle ligga: där Room fanns förut. Sedan köpte jag en ny sorts tysk sojakorv (Vad gör man inte för att variera den här dieten?) och en ny sorts musli. Sedan satt jag och drack te på ett fik och tittade på folk och läste tidningen. Ingen semla alls åt jag och jag tänkte på hur bra det kändes!   ;-)

Av Emelie - 24 februari 2009 10:28

Evora ligger numera oftast på golvet när hon sover. Så har det varit vid tidigare dräktigheter också. Jag tänker så här: Det är minst risk för fostren då, för man riskerar inte att ramla ner och skada magen. Visst är naturen smart?

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Ovido - Quiz & Flashcards