Miss Emmi's sibiriska katter

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Emelie - 8 juni 2008 19:07

Jag vet att ni säkert är sugna på att se fler bilder på kattungarna. Men jag vill inte störa dem mer, för nu har grannarna också varit här och tittat på dem. I stället ska ni få se en härlig bild på pappa Yakov, som enligt ägarna också gick upp i vikt när Evora var dräktig! Han har ett födelsemärke i gommen som man ser när han gäspar! Jag tycker att de silverfärgade ungarna är mer lika Yakov och de svartbruna är mer lika Evora, men vi får se hur de utvecklas.


Jag har förresten uppdaterat min Engelskspråkiga hemsida idag också: www.emmis.org

Av Emelie - 8 juni 2008 17:38

Idag har vi haft kattungebeundrare här för första gången! Yackos mattar var här och tyckte att ungarna var helt fantastiska. Vi har skaffat en bättre våg nu så nu vet vi att kullen väger mellan 121 och 144 gram (Algot är i särklass störst och Arvid är näst störst!) Kattungespekulanter har också börjat höra av sig!

Av Emelie - 8 juni 2008 10:22

Idag ser kullen ut så här. Det känns som att Evora har vant sig vid att ligga i lådan och bara vara med sina små ungar. Vi ska köpa en bättre våg så att vi kan få mer tillförlitliga vikter.

Vem är jag?

Var med och rösta!

Hur brukar du göra med katten/katterna när du reser på semester?
 Jag tar oftast med mig katten
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor kvar i mitt hem)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katten bor kvar)
 Jag låter oftast en granne/vän/släkting ta hand om katten (katten bor hos kattvakten)
 Jag brukar oftast betala någon en skälig summa pengar för att ta hand om katten (katt hos kattvakt)
 Jag lämnar oftast in katten på ett kattpensionat

Kattkurser jag gått

   

        

     

Här kan du ställa frågor!

166 besvarade frågor

Emmisibirier tidigare år!

Sök något i min blogg!

Saker jag skriver om!

Bloggkalender!

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Mina senaste inlägg!

Tidigare inlägg!

Massor av länkar!

Antal bloggläsare!

Skriv i min gästbok!

RSS-format!

Feedit

Happy Cat Kaoani

Bloggplatsen


Skapa flashcards